Sevgili arkadaşım bebeğin pozisyonu doğuma uygun diye illa normal doğum olcak sezaryan asla olmaz dıye bısı yok kı .. doğumu etkiyelen doğum şeklini belirleyen bi tane degıl bır cok neden var. Her gttimizde boşa olcmuyorlar kılomuzu tansıyonumuzu. Yada boşa almıyorlar kanlarımızı vs.. yada sana soruyorlar ne gbı ameliyt gecırdın bunların hepsi etken. ve tansıyon yukseklığı dusuklu dengesizliği önemli bir konu . Normal şekilde de onemli konu hamileyken iki kat daha onemli . Ve haftan gayet cok iyi korkma demekki hoca bı tehlıke gordu alıyor. Bnde ikiz annesiyim 34+5 deyim dun kntrolum vardı bı kac agrım ve kasılmalar oldugunu ogrndım hoca tetıkde ol bısı olursa hemen gel doğarlarsa doğsunlar merk etme bebekler ıyı haftaları iyi korkma dedi. Tamam illaki tedirgin oluyoruz ama hocanın sözünden de cıkmak olmaz . 36 haftaya kadar çıkmamışsınz smdıde aynı seklde devm edın bnce