Yüksek tansiyon olduğu için tereddütsüz sezeryan olman lazım, 10 gün önce eşimin kuzeni 36 haftalıkken annede yüksek tansiyon çıktı diye sezeryan yaptılar🤚 Herhangi bir risk bebekte yok ama anneyi kaybetme durumu var o yüzden doktorun ne diyorsa onu dinle bir bildiği vardır 👍