Tugbahanci ant2602 ben enfeksiyon için gittiğimde kan testi yaptım hamile değildim ilaçlarımı kullandım üroloji enfeksiyon gecti dedi temizlendi sonra adetim gecikince bes gün yine kan testim yaptım deger 1713dü bakalkm bende yarın doktora gidicem kan testi verdim gebelikde ilerleme varmı diye
Tugbahanci ant2602 birde idrar testi verdim idrar testinde idrarım sadece yüksek cıktı okadar enfeksiyon falan seyler temizdi bakalkm nolacak Senin içinde hayırlısı olsun saglıkla kucagınıza alın inşAllah
Gamze0144 Bende ilk gebeligimde dogumda ogrwndim cift rahimli olduğumu.dktr dogumumun rahat gecmesini ve hamileligimin sıkıntısız ilerlermesini buna bagladi