KucukAnne538 Anneler gebelikten önce de çatlaklarım vardı bir kaç haftaya da karnım büyümeye başlayacak catlaklarim çoğalmadan dur demem lazım yardım edin en iyi çatlak kremi sizce ne ?
Nis KucukAnne538 canım ben lierac ve hindistan cevizi yagı kullanym cildin catlamaya meyilliyse cok faydası olmaz
Farahmelis KucukAnne538 bio-oil yağ kullanmaya başladım bende 2 hafta kadar oluyor. 28. Haftamdayım çatlağım yoktu inşallahta olmaz fiyatı da uygun canım
KucukAnne538 Nis Evet cildim çatlamaya meyilli o yüzden erken başlamak istiyorum çatlak kremine faydası olsun diye
Tgckync Lierac kullaniyorum aylardir hicbir işe yaramadi heryerim catlak doldu ve catlamaya devam ediyor eger vucudunuz catlamaya musaitse ne yapsaniz işe yaramıyor malesef😑
KucukAnne538 Tgckync yaa zaten kilo alıp vermeye dayalı catlaklarim var bir de gebelikte çoğalacak bir çare bulmak lazım🙈
Tgckync KucukAnne538 bende en iyisi diye lierac i gördüm hep iyi gelicek sandim 3 ayliktan beri kullaniyorum 7 aylik olduk önümüzde 2 ay var kimbilir daha ne kadar catlicam suan okadar kötü ki 🤦🏻♀️
sevda_ist Lierac kullandım 30.haftaya kadar bir şey yoktu. Sonra çatlamalar oldu. Ama devam etmek lazım daha kötü olmaması için sanırım.
Oooykuuu Canım bizim ailede herkes hamilelik sırasında badem yağı kullandı hiç çatlak sorunu yaşamadılar bende şimdi onu kullanıyorum