MerveOzgeAk1453 ilayyy canın çekiyorsa ye kendine psikolojik baskı yaratma bence kendini sıkman bebeğin huzuru için daha kötü.
Mebos ilayyy valla ben etli bile yedim hiç bişi olmadı çok şükür anne tarafım urfalı geçen yumurtalı da yaptık kendimiz yedik bişi olmaz yani bana olmadı çok şükür
Sadumanyks ilayyy aynen sana katılıyorum.Ne yiyecegimi şaşırıyorum acı ve eskiye daha fazla.istek var
Paganfront ilayyy yiyebilirsin tabii ki arkadaşım; can boğazdan gelir; aklıma soktun bu saatte; bu ara zaten fena bir mide yanmam var- atom bombasını mideye bıraktım ama pişman değilim😬
Solitoo ilayyy canım hamileliğimin başından beri yiyorum tabak tabak hiç zararını görmedim🤷🏼♀️bence yiyebilirsin ☺️