Nursnr1 yiyin yaa abartmadığınız sürece neden zararlı olsun ki canınız çok istediyse yiyin tabii..Ben yedim burada yazılan her şeyi canım istedikçe de yemeye devam edeceğim... İşlenmiş çiğ etlerden, iyi pişmemiş etlerden, iyi yıkanmamış yeşilliklerden koruyun kendinizi yeter