Bsrtrcl mrskorkut sanki var gibi canım geç döllenme olmuş olabilir :) istersen regl olmayı bekle olmaz ise gecikince yap birde kan testi yap. İnşallah rabbim nasip eder 😊
38Prens38 mrskorkut canım var gibi ya bence sabah git kan ver 2 günde bir tekrarla hem sevincini o zaman yaşa benim 6 sene olmadı bos sevinc cok kötü bişey
DEF mrskorkut hemen mi çıktı elindeki marka çok kaliteli bi marka yanılma ihtimali olcağını sanmıyorum çizgi çok net 🥰
Bertug-Tugberk-Mom Aynı testten yapmıştım ve aynen böyle silikti 🙂 Sonuc 31 haftalık hamileyim 😌 Bence hamilesin hayırlı olsun 🤲🧿
Ceylin52 Ben tam ader gunu kan testı yaptırdım deger dusuk cıkmısdı dıs gebelık olabılır yada adet olma olasılıgın yuksek denmıstı ıkı gun sonra doktor kontrolünde tekrar yaptırdım deger ıkı katının uzerıne cıkmısdı adet gunu bı ıkı gun gecıkınce gıdın kesın sonuc alırsınz
gizemaydemir_ Bende aynı testle yaptım sanırım 6 gün öncesini gösteren test bu ☺️ Ve aynen böyle çıkmıştı benimkide şimdi 9 haftalık hamileyim Rabbim sizede nasip etsin🙏🏻❣️
Blackkcat Bende de açılmadı bak eksik kaldım şimdi😅nasıl açtınız kızlar,ama arkadaşlarda var demişse vardır inşallah🥰
M_agayeva Blackkcat resme tikladikdan sonra asagida kucultme buyutme isaresi var kucultmeye vurun oyle oliyor
mrskorkut Allah hepinizden tek tek razı olsun kızlar 🤲🏼💕 Beklenen adetime tam 3 gün var predictor 6 gün önce test adı ben önceki 2 tüp bebek hamileliğimde de bununla öğrenmiştim bu test çok iyi ve yanılma payı yok gibi mutlaka öneririm bu Arada kan testi yaptırdım henüz çok küçük 10 çıktı 🙈 dediğiniz gibi geç döllenmiş olabilir en büyük belirtim ara ara kasık ağrısı göğüslerimin agrısı ve bel ağrısı Normal de benim adetime 1 gün kala böyle ağrım olur ama şimdi ki tam adetime 7 gün kala başladı 🤲🏼😍💕 inşallah sizler gibi bende güzel haberler alırım ve benim gibi 4 senedir uğraşıp evlat sahibi olamayan tüm kardeşlerime mutluluk yaşamasını dilerim.. 🤲🏼 Bir de Ovülasyon testini muhakkak öneririm ilk defa bunu yaptım ve ilk deneme de Allah izin verirse tuttu sanırım hala inanamıyorum 😪 ki tüp bebek doktorum boşuna deneme zaman geçmeden gel dedi 3.deneme için ( eşimin değerleri çok düşüktü ileri hareket %1 bu dediklerimi tüp bebek tecrübesi olanlar sanırım daha iyi anlar 🙈 ) Velhasıl eğer sağlıklı ilerlerse sanırım bu bir mucize olacak Rabbim e şükürler olsun hiç pes etmedim hep dua ettim bundan sonra benim gibi bekleyip tüm kader arkadaşlarıma dua’m boynumun borcudur.. 🤲🏼💕💕💕💕
Deebg mrskorkut gözün aydın canım hayırlı olsun sağlıklıca kucağına alırsın yavrunu inşallah hangi marka ovulasyon testi kullanmıştın