Leyla9292 belguzar_123 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ben ve çocuklarım da öyle içiyoruz asla ılık yada sıcak süt şekerli içmiyoruz direk marketten alır gibi kafamıza dikip içiyoruz🙄🤩🤩