Yenianne65 kesinlikle önerilmiyor. Çalıştığım anaokulunda velilerimiz çocuklarini elinde nesquik yada herhangi bir çikolatalı sütle getirirlerdi hemşiremiz hemen müdahale ederdi çocuğunuza yapmayın bu kötülüğü diye faydasından çok zararı var. Zaten Palm yağı denen zikkim herseyim içerisine girmiş durumda otizm,hiperaktivite gibi bir çok soruna yol açıyor çocuklarda. Bence şüphede kalınan hicbirsey yenmemeli