Seymk Bebekannesimm mart bebekleri bu sene böyle galiba çoğu kişi geç öğreniyo ya da sonradan değişiyo 🙈 bana da önce 2 kez kız dediler sonra erkek oldu. Detaylıda emin olucam artık 😂
Mebos Bebekannesimm bize gösterdi küçük hanım sonunda geçen hafta 16 haftalıkken kesin olarak gösterdi doktora sorduk hiç şüphe yok kesin kız dedi 🙈🙈
Cgclskn Seymk Ben bugün detaylıya girdim. Kızımız olacağı tescillendi. Allahim hayırlısını versin hepimize ❤️
Recbey Seymk aynen mart bebeklerinde göstermeme durumu var galiba 😊 bende 3 kere gittim öğrenmek için en sonunda gösterdi ama allahtan doktorum hemen baktı cinsiyete yoksa biraz daha geç kalsa gene kapatmıştı😄😄 bu arada bende erkek annesi olucam inşallah
Ozlemmm06 16 haftalığız ☺️ İkiz bekliyoruz biri kız diğeri daha göstermedi yarın tekrar kontrolüm var ☺️
Medine_1992 Terspektif valla o kadar şeyler okudum yasadım ki canım biliyon pipiyi gördüm hala bir şüphe 😁😁😁