Sblakn_92 Openday06 aynı günüz belirti yok perşembe nst var bakalım özele gidiyorum doktorum normal doğum takığı olduğu için kesin bekleticek beni 🙄
Merveerdal Bu gece 39+2 oluyoruz ara ara sırt ağrısı geceleri özellikle bide yürüyünce kasklarımda batma oluyo 2cm açıklık var 34haftadan beri başka bi belirtim yok ama hemen doğsun istiyorum artıkk🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Cigdemlii 39+2 adet sancısı gibi sancı, belde sancı, kasılmalar 3. Aydan beri var düşük riskim vardı, 2 cm açıklıkta olmasına rağmen gelen Yok. Hayırlısı beklemeye devam
Busraa32 39+1 olduk bizde 37+5 de çatı kontrolünde 1 cm açıklık var denildi yine aynı açıklık devam dışarı çıktığımda karnım bazen çok sertleşiyor düzensiz kasılmalar var bazen çok baskı oluyor aşağıya onun dışında birşey yok bekliyoruz bakalım yarın kontrol var ne dicek doktorumuz 😊
zynppeks 39+2 yim bende, bugün kontrolüm vardı oğluşum kanala inmiş 1 cm de açıklığım varmış. Onun dışında ne ağrı ne sancım vardı. Ama Doktorum 40 ı dolduğunda gelebilir dedi bakalım haftasonunu sabırsızlıkla bekliyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah 🤲
Busrabusra123_ Kizlar bende bugün ishal oldum ve çok kasilmam var sancım zaten çıkıyor ishal doğum belirtisi mi
PLt Busrabusra123_ ishal olunca bağırsaklar boşalıyormuş, bebeğin doğumuna kolaylık sağlıyormuş, belirtilerinden sayılıyor diye okumuştum. İnşallah hayırlısı ile kucağınıza alırsınız.
Ezgi0716 Sblebrt benim ki kanala da indi iki haftadır öyle bekliyor ama hiç açılmam yok sancım da çıkıyor nst de ben hissetmiyorum
mf_ozturk Sblebrt An itibariyle bizde 39+3 olduk ama ne gelen var ne giden. Ara ara karın kasılması haricinde bi belirti yok. Henüz kanala bile girmedi