Esracakmakkk arkadaslar merheba kusura bakmayin rahatsız ediyorum 35 haftalık gebeyim ve çok fazla mide yanmam var bunun için ne yapmam lazım 🤲😥
Lemanseyma Esracakmakkk canım ben de 35 haftalık hamileyim ben de de çok oluyor gaviskon şurubu çok iyi geliyor anında kesiyor bide ılık süt beni çok rahatlatıyor yatmadan önce içiyorum
Seda_123 Esracakmakkk 27 haftalığım Doktor ilaç verdi o bile fayda etmiyor süt içiyorum yinede faydası yok
Zehralismail Bana sadece soda ve çekirdek iyi geliyor. Soda nın etkisi daha kısa sürüyor ama tuhaf belki ama çekirdek daha iyi.
Kkubra92 Esracakmakkk bende 33 haftalik hamileyim geceleri yanmaya basladini hissettigim an az bisey süt iciyorum
Senemufuk Esracakmakkk ahh canım ahhhh bende neler çekiyorum bir bilsenn yanman olduğu zaman uzanma ve bol boll salatalık yee bol bol muz yee bunlar çok iyi geliyorr
Esraygtf Esracakmakkk ahh gel sarılalım uykularım haram oldu. Ben çözümü sütle buluyorum yanımda bir kutu süt midem yandıkça süt içiyorum en azından bir süre rahatlatıyor.
Esracakmakkk Esraygtf süt içiyorum evet ama uzun süre etki yapmıyor bende seninle aynı durumdayım uykular şimdiden haram oldu 😥😥😥 doktor bi alac verdi bide onu denicem bakalım
Eceyavuz Esracakmakkk valla benim gözümden yaş gelircesine yanıyor 38+2 yim ne süt ne elma ne soda .. hiçbiri fayda etmiyor kendi geçince geciyo sabır diye diye gözlerimi sıkıp başımı yastığa gömüyorum
Bcokgcm Benim tek kurtarıcım rennie duo şurup başka bişey kesmiyo gece boyunca 3 kaşık içtiğimi biliyorum bebeğede bi zararı yok