NurEto canım, kontrolleriniz yapıldı ve herhangi bir sorun olmadığı halde gebelik oluşmuyorsa bir yerde okumuştum yanlış zamanda ilişki deniyorsunuz yazıyordu.
Ben de 1 yılın sonunda ovulasyon testini ilk kullandığım ay hamile kaldım çok şükür. Demekki gerçekten de yumurtlama olmayan günlerde ilişkiye girmişiz demiştim.
Rabbim tez zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin 🙏