Zeyzey13 Kendinizi üzmeyin lütfen. Bakın sizin bir gebeliğiniz olmuş, demek ki sorun yok ve yine olacak. Benim gittiğim neredeyse tüm doktorlar doğal yollarla hamile kalmamın imkansız olduğunu söylüyorlardı. Bir sürü ilaç kullandım, inanılmaz strese girdim, aynı sizin ruh halinizdeydim. Kimden hamile haberi gelse ciğerime bir taş otururdu. Sonra ne oldu biliyor musunuz? Annem hastalandı, birçok doktora gittik geldik onun için, en son ameliyata karar verildi vs. Bu süreçte size yemin ederim aklıma bir an bile bebek gelmedi ve işte hiç düşünmediğim o günlerde hamile kalmışım. Yani kafanızı boşaltın, gerçekten düşünmeyin, hamile kalmayı düşünerek ilişkiye girmeyin, kendinizi bu yükten kurtarın. Sonrası inanın hiç beklemediğiniz bir anda olacak.