ftscebeci71 aynısını gecen hafta ben yaşadım sabahın 6sında kanamam vardı bebeğimizin kalp atışını felan herşeyini duyduk. Bana bebek diye birşey göremiyorum dedi galiba düşüktür git düşsün gel kürtaja alalım dedi şoka girdik elimiz ayağımız titredi anlamadık ne yapacağımızı şaşırdık kalktık hemen başka doktora gözüktük hemen diğer hastanede ki doktorun dediklerini dedik hYır dedi bebeğiniz gayet iyi kalp atışı bak dedi bazen doktorlar dahi çok sorumsuz olabiliyorlar aşırı derecede çok kötü zaman geçirdik