ftscebeci71 çok geçmiş olsun.benim de 2.gebeliğimde aşırı kaşıntılarım vardı.hiç geçmeyecek sanıyordum.doktor en son gebelik kolestazı dedi.bebeğin riskli.her an erken doğuma alabiliriz deyince korktum.çözüm için bişey söylemedi.bende o zmnlar nette araştırdım bi ilaç varmış doktoruma danıştım kullanabilirsin dedi.şükür kullanınca geçti.o kadar üzüldüm ki niye baştan beri ilacı kullanmamışım gecelerim gündüzlerim ve en önemlisi vücüdüm her yerim yara bere içinde kaldı.