Um07 GkhanEbruzbay Benim de 17+1 haftalık bizim de doğum 14 ağustos nasip olursa 🤗🤗 yarın hem cinsiyet için gideceğim hemde aşı var hem heyecanlı hemde endişeliyim umarım bebeğim iyidir 1 aydan beri göremiyorum bebeğimi çünkü 🙏☹
GkhanEbruzbay Um07 hadi hayırlısı olsun bende 1 Aydan beri göremiyorum cuma günü görücem bende nasipse 🤗
Kbrars10 Bende başlıycam artık nereden başlasam bilemiyorum 😁😁 güya ikinci gebeliğim ilki kadar heyecanlıyım 🙏🏻💙