Pnarrr Merhaba anneler ve anne adayları 😊 Gebze yüzyıl hastanesine gidip de memnun kaldığınız hekimi söyler misiniz 😊ben Seher hanıma gidiyorum gayet Güler yüzlü sıcak kanlı bilgili bir doktor şuan çok memnunum 👍🏻🙏🏻🧿🤗
A_S_K Pnarrr bende yüzyıla gidiyordum sehrr hanıma sonra fatih devlette merve çakır köle yi keşfettim seher hanımı bıraktım muayeneler kısa sürüyordu enfeksiyon çıktı ulaşamadım kendisine izin ve raporluydu numara vermedi izinden dönünce sürekli randevularımı iptal ettiler haftası önde olan hamileler öncelikliymiş bende 5-6 aylıktım o zaman.. Soğudum kendisinden bşr güleryüzü için o kadar parayada değmez dedim fatih devlete geçtim fatihte doğum yaptım çok memnundum harikaydı herşey doktorum dünya tatlısı harika biriydi merve hanım :) ben doğurdum hayırlısıyla sizde kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
elf0 Zehra321 canım memnun musun cemal beyden bise kaç haftalıksın? Ben de son bi aydır gidiyorum 36 haftadayım bir haftadır suyum az diye iki güne bir kontrole gidiyorum heran sezeryan a alabilirim dedi geçem Pazartesi den beri gidip geliyorum ama bazen sanki çok da güven vermiyomuş gibi hissettiriyo bilemedim şimdi bu saatten sonra da başka doktora dert anlatmak istemiyorum sen memnun musun
Merve6118 Bende çiğdem hanıma gidiyorum 12 +5 haftadayım. Ense kalınlığı ölçümünde normal üstü ölçtü ancak devlette normal sınırda oldugu söylendi kafam allak bullak. Benim gibi Bi durum yasayan var mı aranızda
Pnarrr A_S_K anladım canım iyi yapmışsın o zaman Bende şuanlık memnunum bir sorun çıkarsa başka hastaneye giderim artık dediğiniz doktor halen Fatih devlet hastanesin de mi çalışıyor 😊
A_S_K Cansinsen_ Amin çok teşekkür ederim. Seni hatırlıyorum konuşmuştuk:) İsmi Dilek Ayla oldu 21 günlük olduk bile şükürler olsun🙏🏻
Zehra321 elf0 ben 16 haftalığım canım. Tedaviyle oldu benim gebeliğim Cemal hoca da. Ben memnunum. Hangi konuda güvensizlik veriyor size
elf0 Zehra321 aslında güvensizlik değil de bilmiyorum haftada üç gün gidiyorum iki güne bir yani üçüncü gidişimde bile hala neden geldiğimi soruyodu dördüncü gidişimde anca hatırlayabildi yoksa onun dışında iyi görünüyo aslında da
Bahargul 9 haftalık hamileyim bende akın beyden randevu aldım çok fazla çeri üzerine aldım sizce nasıl giden bilen var mı ?
ZmrtDilaa 33 Haftayım Bu Gün Akın Beyde Rand Vardı Çok iiiii Ve Rand Almak Bile Zor Tavsiye Üzerine Gittimmm Memnunummm🤭
Merve6118 ZmrtDilaa yarın umuttepede perinatologa gidicem detaylı ultrason da baktırcam cok sagolın bu arada sizde mi böyle Bi durum yasadınız?