Meteannesi isimlerini bilmiyorum inan ki. Ama orda bı tane ebe var uzun boylu iri esmer biri. O çok zalim gaddar doktorlar insan gibi davranabiliyor yine orda o ebeye sert yapın bence dişli olun. Doğumu o ebe yaptırdı iki tane de asistan vardı yanında ebe deli gibi bağırıyordu ıkın şöyle böyle diye asistanlar daha iyiydi yureklendirdiler yapabilirsin çok dayanıklısın vs diye. Ama doğum olayına gelene kadar en az 10 farklı kişi 5 dakika arayla gelip gidip muayene ettiler aşırı kötü bir şekilde en çok bunda zorlandım doğuran kadar en az 50 kere muayene oldum hiç abartmıyorum siz bunlarda tepki gösterirseniz belki gelip gidip parmaklamazlar. Anlatırken aklıma geldi şu an doğum masasına giderken bacaklarım uyuşmuştu beni tutun düşcem galiba uyuştu bacaklarım dedim tek isteğim o olmustu zaten saatler boyunca onda da o iri olan ebe bağırdı iyi ki bı dogurcaksin aslında bunları sancidan süründürcen yaptırmıcan doğumunu o zaman gorcekler dedi asistan doktorlardan biri kolumdan tuttu öyle yürüdük masaya. Butun vucudumda yara çıktı benim o doğumun sıkıntısından. Siz orda yapacaksaniz benim gbi sessiz olmayın ya da bı tanıdık bulun surekli kontrole gittiğiniz biri varsa filan. Çok memnun olduk diyen de var orda doğurup da iyi insanlara denk gelirsiniz inşallah. Bazılarının yakınları ebeye para vs de vermiş galiba ilgilen şu kişiyle filan diye bana doğru gelmemişti ama yapılabilir yani bunları yaşamaktansa. Ben bu yaşadıklarımı anlatınca eşim hepsini dövecek oldu. Doğum sonrası da ebeleri hemşireleri sürekli bulup bebeğinize baktırın ağlarsa bişey olursa benim bebeğim ac kaldı gelin bakın süt yok mama verin dedik gazdan ağlıyordur emdikçe gelir deyip vermediler. Siz bunları bilin peslerini bırakmayın istediklerinizi yaptırın bizim hakkimiz bunlar bizim sayemizde o mesleğini yapıyorlar. Şimdiki aklım olsa kesin bı tanesini doverdim doktora şiddete karşı değilim artık mutlaka hak edenler oluyor.