Fatmanzmgl bilkent şehir hastanesinde doğum yapan birkaç kişinin olumlu yorumlarını okudum burda. Ben de gitmek istedim ama keçiörende oturuyorum uzak diye vazgeçtik. Gata’yı da önermemişti sağlık ocağındaki doktorum ama nedendir detaylıca bir bilgim yok açıkçası