Esra_ss hahaha ilk
Doğumda sancım çok olunca dayan dayan kaçsan nereye kaçacaksın diyip durdum kendi kendime 🤣🤣 şimdi bir gün çekerim gene normal yaparim Doğumdan sonra çok
Rahatladim diyorum. İnsan köseye sıkışmış hissediyor kendini ama hepsi geçiyor saglikla gelsinler önemli olan bu Doğumdan sonra hepsi unutuluyor ☺️