Elmalipasta canım ben daha önce doğum yapmadım ama ilk hamileligimde düşük yapmıştım 8-9 haftalikken. Karnıma ve belime vuran çok şiddetli sancılar vardı, iki büklüm olmuş, ağlamıştım. 1 saat kadar çektim o sancıları ve düşük yaptıktan sonra o kadar rahatlamistim ki sanki 1 saniye önce o sancıları çeken ben değildim. Tamamen aklımdan siliniyor gibi oluyor. Hani derler ya dogurduktan sonra her şey bitiyor diye, aynen öyle oluyor. Düşük sancısı ile doğum elbette kıyaslanamaz ama az buçuk bi tecrübe edinmiş olmuştum. Bebeğimizi dogurduktan sonra tüm acıların geçeceğini ve hayatımızda hiç hissetmedigimiz bi duyguyu hissedecegimizi biliyorum. Bunu düşündükce korkmayı bırak bir an önce doğum yapmak istiyorum :)
tüm hayatın boyunca çekeceğin sadece belki 5-6 saatlik bi acı aslında.