pinarsvcn bende 37+3 haftalığım geçen perşembe gittim kontrole 3450 kilosu biraz iri haftasını beklerse 4dün üzerine çıkar normal doğum zorlaşır karın çevreside ileriden gidiyor dedi.. bende normal doğumu çok istiyorum ama 4kilodan sonra riskler artıyor doğum anında bebekte kafada çatlak görme kaybı omuzlarda çökme el ayak şekil bozukluğu annede şiddetli kanama.. ama şöyle bişeyde var ultrason ölçümleri 500 grama kadar yanılma payı olduğunda söylüyorlar.. en iyisi doktorumuza güvenmekten başka şansımız kalmıyor..