Deletedmom029 annem hep diyor , zının al . Bol bol al . Kıs bebegi olacak cünkü , bol bol zıbın alcaz . Ki zaten duyan herkes , bişeyler yolluyor . Şuan , bol zıbını atleti var . Bizde alıcaz . Ama yeni dogana degil , 3-6 ay gibi büyük alıcaz . Malum cabul büyüyor