Ecrinbzkrt ben adetten 3 gun once testte gordum cok silik 3 gun sonra test yaptirdim. Doktorum hemen gel ilac baslayacagiz dedi dusuk oldugu icin. Yerlesme kanamasi falan olabiliyor ya ondan dolayi bende tam sati akintiya donustu derken tekrar kahvelesiyordu. Simdi cok sukur gecti o donemlerim ilaclarla dinlenmeyle akintim beyaz seffaf falan. Ben tam olarak bilemem doktor degilim ama bi doktora gorunmekte fayda oldugunu dusunuyorum. Bu donem ozel oldugu icin normal hastalarla bir tutulmuyoruz saglik ocagi bile ozel durum sizinki yuksek degerinizi doktorunuza gosterin diyor.