Bosnian17 aynen bende. Çok beklemez 38 içindeyken gelir diyordum. Yook nerde. Gece yüz kere uyanıyorum sağa sola dönemediğim için. Yerden eğilip bişey alamıyorum. Dün akşam biraz belim ağrıyor gibiydi allahım inşallah gelir dedim. Yok anacım tık yok. Şimdi sürekli ben taşıyorum en azından dünyaya geldiğinde biraz da babası falan taşır. Çatı ağrısı, bacak ağrısı... yazacak çok şey var da aaahh ah