mbusra06 AdelAydin ben daha 1 hafta oldu değiştireli evlilik nedeni ile ankaraya geldim eşimin şile hekimi o ikimizinkide aynı olsun diye onu secmistim. 3 ay değişmezmisim
ebru-kc11 mbusra06 valla ben götürdüm. Aynı durum arkadaşıma da olmuştu o da götürdü. Ne olur ne olmaz diye. Ama bakmadı bile hemen yapıyorlar. Hatta kan almışken diğer değerlerime de bakmıştı benim.
AdelAydin mbusra06 kartlar üzerine güzel sözler yazacağım en son odaya geldiğin "babacığım ben bisiklet istiyorum" yazmayı düşünüyorum ama önce güzel haberi alayım evi donatirim o mutlulukla balonlar süsler😋😄
AdelAydin mbusra06 hayırlısı bugün bir gideyim hastaneye ona göre bir yol izlerim hamileysem süpriz değilsem de bir paket bitter çikolata 😄😄
Bsrkoc mbusra06 canım ben de dayanamayıp akşam 6 da acilde kan vermiştim adete 1 gün vardı ve 60 çıkmıştı 😊 güzel haberlerini bekliyoruz hadi bakalım 🙏
mbusra06 Bsrkoc ay inşallah 😊🙏 hayırlı olsun seninde canım rabbim sagsalim kucağına almayi nasip etsin 🙏
Omerinzevcesi Maşallah sübhanallah hamilesin 🥰 hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🤲
Ecrinbzkrt mbusra06 valla benımde adet 3gun gectı ama hıc belırtı yok hıs yok bı gece kasık sancıma uyandım o kadar bırzdaha bekleyıp öle kan cereyım dıyorum bende☺️
mbusra06 AdelAydin yarın öğleden sonra gel dedi 😂 başka değerlerinede bakcm dedi 2 tüp kan aldılar. Ama é nabıza erken düşer diyorlar artık gün içinde bakar dururum 😊
Ireml mbusra06 barkodun resmini cekseydin keske canim e nabiza hemen dusmuuor o da ertesi gün düşüyor sağlık ocağının tahlil sonuç sayfasında akşam 6 dan sonra görünüyor o barkodla bakinca