Loresima3 Neslioktay neden edemiyorsun? Canım ben geçen sene 4,5 aylık yavrumu ölü doğurdum. Kabul etmek zorundaydım, hiç bir şey yapamadım. Bak şimdi 8 haftalık hamileyim Hiç üzme kendini, her şeyin hayırlısını iste...
Neslioktay Loresima3 2. Düşüğum bu defa çok benimsemistim herkese söyledik ilk gebelikte kimseye söylememiştir hamile olduğumu ogrendn 3 .gününde dusuk oldu cnku
Tgb2310 Cnm dışgebelikde değerler normal gb yükselir sonra seni şiddetli ağrılarıyla rahatsız eder kasıkların omzun falan ağrır öyle değilse kimyasal olabilir senin
Rbs111 Neslioktay kan vermeye devam et 0 a düşene kadar canım . Benim 260 tan 110 gibi niteleye düştü. Takip etmedim . Sonradan yükselmiş maalesef ve dış gebelikten ameliyat oldum sağ tüpümü kaybettim
Masatosi Bende çok benzer bir durum yaşadım, reglden 1 hafta önce test yaptım 11 çıkmıştı bhcg, sonrasında 120 lere kadar düzensiz çıkıp en sonunda düşüşe geçti ve geri 60 lara geldiğinde regl oldum kendiliğimden kürtaj vs olmadım. Yani kimyasal gebelik geçirmiştim. Aslında çoğu kadın bu durumu yaşayabiliyormuş ama ben merakla beklediğim için çok erken yakalamıştım yoksa bakmasam 1 hafta gecikmeli regl oldum da diyebilirdim. Şuan da üzülüyorsunuz evet ama dış gebelik daha zorlu bir süreç bu şekilde bhcg nin kendiliğinden düşmesi sizin sağlığınız açısından daha iyi olabilir evet zor bir durum ama iyi tarafından bakabilirsiniz