Erbualp vala cnm bnm 1 sene bile olmadi dogum yapali 8 aylik kizim var bide 27 haftalik dogum yaptm suan yine hamileym dikis yerim ufak oldu icin doktorum normal yapabilirsin ama tehlikesi 5 senede gecse ayni 1 senede gecse ayni imza atiomussun eger icten dikislerin patlarsa normal dogum sirasinda rahimini komple aliolar bidaha cocuk sahibi olamiosn dedi doktorum bunu kabul edip imza atmam gerek bakalim birazda cocun durumuna bagli normal dogum pozisyonunda olirsa normal dogurmayi cok istiorm