SenemEymen ben ilk doğumumu benim ve bebeğimin sağlık sorunları için sezaryen yaptım ve çok rahat geçirdim dikişlerimde hiç bi sorun olmadı. Sanırım insandan insana normal doğum ve sezaryen doğum değişebiliyor senin ve bebeğin sağlığı için doktor en iyi doğum şeklini yapacaktır.
Hatta sabah 2. Doğumuma sezaryen gideceğim ikinci olduğu için bunda biraz korku var inşallah ilki gibi geçer