Eceveannesi Aynur56 allh bir avazda kurtarsın cnm darısı bize inslhh zamanı gelince haber ver bizede🙏🙏
Aynur56 Allah razi kızlar hepinizden rabbim hepinizi bi avazda kurtarsın insaallh 🤲 normal doğum yaptım 38+2 de geldi paşam 4 buçuk saat çektiğim sancıyla geldi sonunda evde suyum geldi öyle böyle değil inanılmaz derecede geldi yolda da devam etti hastanede devam etti geldiğimde 4 cm. Açıklığım vardı suni sanci almadım sancılarım çok çok fazlaydı yeterliydi normal doğum için ama gerçekten rabbim sabrını veriyordur belki ama inanılmaz derecede sanci çektim kızlar