Balcicek canım benım bır gebelıgım oldu kucagıma almak nasip olmadı malesef ama 1 temmuz adet gunumdu erken gebelık yaptım predıctor cıkmamıstı 4 temmuzda 4.gunumde sılık cıkmıstı gec dollenmeydı bu sekılde strese sokmayın kendınızı adetının gecıkmesını bekle kuzum hayırlısıyla ınsallah vardır :)