Balcicek Kasık ağrım ve bel ağrım var adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı. Çıkmama ihtimali varmıdır yoksa gerçekten hamile değilmiyim kan vericem ama çıkmayıpta kanda öğrenen oldumu merak ediyorum
Rabiahnm Balcicek adet gününün geçmesini bekle çünkü belirtiler benzer olduğundan yanıltabilir adetin geçince evde test yap sonra kan testine git canım
Necla_Y Balcicek adete 2 gün kala yaptıgım test negatif çıktı günümü 2 gün geçince yaptım çok silik ikinci çizgiyi gördüm kan testi yaptım sonuç 41 çıktı bazen geç gözüküyor inşallah sizde çift çizgiyi görürsünüz....
Deebg Balcicek bazılarında sonradan çıkıyormuş canım çıkar inşallah seninde benim cuma günü adet olacakmış gibi sancılarım oldu ve kasık ağrılarım oldu dün gece kustum bugünde midem bulanıyor bilmiyorum ki var mıdır
Deebg Balcicek daha önce boş gebelik geçirmiştim bulantım falan olmamıştı ovulasyon testiyle takip ettim yumurtlamam ayın 15nde oldu 5 günde bu kadar belirti olmaz gibi psikolojik mi diye düşünmeye başladım artık 😢
Balcicek Rabiahnm adetim her ay gecikiyor zaten ondan gecikmesinin bi anlamı yok pko var bende canım 🤭
Deebg Balcicek ben laboquik marka almıştım bu ay ama memnun kalmadım adet olursam strip şeklinde olanlardan alacağım herkes onu öneriyor
Adablc Balcicek 10 tane test kesin yapmışımdır adetim bi kaç gün geçince çıkmamıştı.10-15 gün bekledim silik çıkmıştı en sonunda.sonra kan yaptırdım kanda 98 çıkmıştı🥰