Alarasel Derinim45 bn kullanıyrm orima premium care ve uni baby yenidoğn harika ikiside çok şükğr memnunum ıslk mendili heleki değiştrmeyi düşünmyrm😂
Zynpsft Bezi goon aldık ıslak mendilide baby me yenidoğan bakalım deneyerek doğrusunu bulacağız ilk kızımda huggies kullanmıştım hem bezi ve ıslak mendili ama artık yokmuş 😔
Mlssa Derinim45 Bez sleepy natural kullanıyorum memnunum,ıslak mendil unibaby yenidoğan almıştım yeni bitti,şuan baby&me kullanıyorum Bundanda memnunum,2aylık kızım hiç pişik olmadı şükür.