ben çok bekledim evlendik hic korunmadik. cocuk istiyordum çünkü. sonra 6 yıl olmadi bende polikistikover vardı. 3 yil ilac iğne kullandım aşılama yapilacak seviyede bile yumurtam gelişmiyordu. sonra bi Profesore gitmeye karar verdik. meger yüksek insulin direnci nedeniyle yumurtam gelismiyor ilaçlar fayda etmiyormuş. sonra cok bekledik diye tüp bebek yaptirdim. sonunda ikiz bebeklere hamile kaldim ama çok zor bir hamilelikti surekli ağrı ve kanamalar oluyordu. derken 17 haftalikken bebeklerden birinin suyu geldi. dünyam başıma yıkılmıştı kurbam bayrami arefesiydi. acilde ki doktor muayene edip bu bebekler doğmaz yasamazlar dedi. nasil yani biri cok iyi kurtulmazmi dedim yok acilmis rahim durmazlar dedi. 😔zubeyde hanım da bir hafta yattim. tatil bitince uzman doktorlar geldi ve cok düşük ihtimal yaşamaları cok küçükler dedi. öyle zor günlerdi ki gözümden yaş dinmedi.. sonra ankara tipa a gitmek istedim zar zor imza ile çıkardılar çünkü benimde hayati riskim vardı. orda da ayni seyler.. yaşamaz hemen alalim dedile ben bekledim, onlar hala yasiyorken kıyamadım; çünkü öyle dogum yapanlar olduğunu öğrendim..bir umut bekledim. tam 20 haftaya geldik hastanede yatiyordum. surekli damardan antibiyotik aliyordum. ama inatla yükselen enfeksiyonum vardı. doktor böyle giderse rahmimi bile kaybedebilecegimi,enfeksiyonun cok yukselmeye başladığını,
bebekeleri almamiz gerektigini söylediğinde yüreğimin yanmasını, dünyamın yıkılmasini anlatamam... aradan bi saat geçmedi bi sancı başladı bende ve doktor bize gerek kalmadi, vucut kendi atıyor dedi. en azından ben aldirmadim kendileri gitmek istediler diye teselli buldum ve saatlerce süren sanci sonucu normal doğumla kaybettim kuzularımı ikiside erkekti ve dogduklarinda yasiyorlardi ama benimle bağları kesilince cennet kuşu oldular. birine hamza birine ömer dedik miniciktiler toprağa verdim Rabbim kimseye yasatmasin cok zor günlerdi hala sizlar yüreğim😔😢
...................
sonra 3 ay geçti ve ben kızıma hamile kalmıştım hemde kendiliğinde tedavisiz Allahim nasil bi mutluluk anlatamam. Rabbim çok bekletmedi hemen nasip etti cok şükür. öyle rahat bi hamilelik yasadim ki ve sonunda tatli pembe beyaz bi kız adi inci Rabbim tüm yaşadıklarımı unutturdu. 😍 şimdi kizim 2 yaşında ve ben 12 haftalik hamileyim buda tedavisiz oldu. Allah a hergün şükrediyorum verdigi nimetler güzellikler için. Aldikalarida imtihan ve ahiret nimeti inşallah.. Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin evlat en güzel armağan insana..