10 ay sonra.Tam da artık doktora gidelim neyimiz var diyip testleri yaptırdıktan 1 ay sonra.Meğer psikolojim onları yaptırmamızı bekliyormuş 😂
Ha bu arada dr sonuçlarımı yorumlarken hemen olmayabilir demişti ben salya sümük😤ama meğer hamileymişim😍ertesi günü mucize haberimi aldım.
Allah’ım isteyen hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın🙏🏻