Minikmucizemmmmmmmmmmm Bizimde oğlunuz olucak adini 💙 Ali Miran 💙 koyucaz ali amcamin adi yanina miranida biz koydk
kyrdsvn Ah benimde bir oğluşum olucak inşallah ☺️ sadece Yağız olacak ☺️ Bize seslenmesi çok hoş geliyor , anlamı güzel, ve kısaltması yok en çokda bu özelliğini seviyorum 🙈😂