gmzgnc 38+3 üç gün öncesine kadar normal diyorduk şimdi kordon dolanmış bi tur o sebeple sezeryan senin için daha uygun dedi normal doğumu da baya bi kötüledi bu sebeple riskli falan diye..Ben de sezeryan yanlısı diye duyduğum için tam emin olamıyorum söylediklerinin gerçekliğinde