Ftmanzlm kuzeninizin durumu onu gerektirmiş olabilir. Kesinlikle normal doğum yanlısı. Abdullah Göymen i sezeryan yanlısı diye bırakmıştım. Bana bi hemşire arkadaşım önermişti onun arkadaşları gitmiş. Ben normal doğumdan korkup yanında ağlamama rağmen beni cesaretlendirip ikna etmeye çalıştı.