Normal doğum yapmaya engel olabileceğini düşünmüyorum ama ilk doğumumdan sonra bende de baya artmıştı hatta doğumdan sonra çok ağrısını çektim ama hastanedeyken doktorunuza söylerseniz hemen krem sürmenizi tavsiye ederim eve geldiğinizde de patatesle acıyı azaltmak mümkün benim yaptıklarım böyleydi yani ✌🏻