Minedag ablam da vardı maalesef. Normal Doğumda daha da artmıştı, Doğumdan sonra dayanılmayacak kadar ağrıları oluyordu, son çare ameliyat oldu. Korkutmak istemem ama başlangıçta önlem alınmazsa, doktora gitmeye cekinirseniz sonu ameliyat oluyor. Şimdiden araştırın önleminizi alın derim ben