Sweetblonde88 Melismerve vaginal ultrason ile 6 haftayı gectikten sonra kesin duyarsınız ben 6+1 de duydum mesela.
Melismerve Eceveannesi doktor 5 haftalık dedi ama benim değerim 7600 lerde çıktı acaba haftasını yanlış hesaplamış olabilir mi ki😑
Eceveannesi Melismerve ama senin5 hftadan büyük adetine göre o zaman duyulur kalp atışı başka doktora git istersen
Mucizebebegim3 Melismerve beta degerinin haftayla alakasi yok canim ama bu deger biraz artnca bebegni gormen mumkun aahin izniyle 😊
damlanne Şuan aynı durumdayız ve sizi çok iyi anlıyorum ben 6.haftadayım ama 1 hafta sonra gidicem inşallah🤲😇
Serrax 6+5 teyim salı günü gitmeyi düşünüyorum😊 7+0 oluyo acele etmek de istemiyorum ama çok zor beklemek
Cansukrblt Melismerve benim son adet tarihim 10 eylül 5+5 bugün benim kanimdada hsg 8877 cıktı ama ultrasonda kese çok küçük cıktı 5+2de gitmiştim ozaman
Sukufe Melismerve benimde 4 eyluldu ben gittim duyamadım banada bir aylığın içindesin dedi bu dört haftalık yapıyor
Melismerve Eceveannesi eğer son adet tarihime göre olursa 6 hafta 3 günken gitmiş olurum ama doktor neden 5 hafta dedi anlamadım kafam karıştı biraz 😇😇