BeybininAnasi Kan ilacı kullanıyorsanız o yapıyor. Öte yandan hamilelikte gaz sıkışması ve kabızlık da sık yaşandığı için karın ağrısı normal bence. Tabi aşırıya kaçmadığı sürece