Secil16 ben iki kez spontane gebe kaldım ama birini 10 haftalık diğerini 7 haftalık kaybettim kromozom sorunu çıktı bebeklerin kürtaj parçasının genetiğinde tedaviyle oldu benim bi sorunum yok ama eşimde sperm leri sekildi tüp bebek yaptırdık oluşan embriyolar pgd yani genetik tanı merkezine gönderildi öyle oldu yumurta olayına gelince de ultrason la bakılınca amh degeri görülmez ama adetin üçüncü günü tüp bebek tedavisi başlanıyor igne ilaçlarla yumurta adetleri görünebiliniyor rahim içi kontrol ediliyor bazı kadınlar pko oluyor cok yumurtası oluyor benim AMH kan testim de 1.98 fln çıktı sanırsam 2 ye yakındı hatırlayamadım 1.5 ve 3.5 normal diye biliyorım yüksek çıkarsa pko oluyor