NurEto 1 yıl önce çok iyi rahmin yumurtaların denmişti 1 yıl sonra adet azalmasından gitmiştim hormon testi yapıldı erken menopoz gibi bide amh bakalım dedi 0.4 tüp bebekle kesin kalırsın normal yolla zor dediler hormon başlıcalardı istemedim kendiliğimden hamile kaldım bunu yazdım ki tek doktorla kalmayın bu testi mutlaka isteyin ultrason yumurta sayınızı kalitesini görmez kan testi kesin sonuçtur ve değişmez Reglin 3.günü veriliyor umarım herşey yolundadır ama testi yaptırmadan oluruna bırakmayın geç olmasın