firstbabyy Nursnr1 ben 2 kutu kullandım doktorum 2 gün önce bırakabilirsin artık dedi. Vitaminlere başladık
firstbabyy Sevvalkeles79 bundan sonra 1 tane yut hergün bence. Ben hamile oldugumu biraz geç öğrenmiştim. 4 haftadan sonra başladım yutmaya tüm yuttum yarım değil
firstbabyy surfermom ben folica kullandım doktorum diğerleri agır olabilir demişti o yüzden folica verdi
surfermom firstbabyy aynen muhtemelen markasına göre değişiyor, yarım ya da tam farkı da bundan kaynaklı.
Mlsblnsy Bende tüm içiyorum zaten minnacık bisi nasıl yarim içilir istediğim saatte içiyorum tok olduğum zamanlar tabi ki
firstbabyy Ummugulsum_44 bana doktorum bıraktırdı canım. Saglık ocagındaki ebenle görüş o seni yönlendirir
kitapkurdu Sevvalkeles79 doktorunuz yarım dediyse yarım için. Belki de farklı bir ilaçtır ağır olmasın diye yarım demiştir.
Eliffffffffff Sevvalkeles79 canım sarı birşey diyorsun ama birçok markanın var hangisi folbiolun mg yüksek olduğu için sende yeterli görürse doktor yarım al demiştir diğerleirnde mg daha düşük öğrenip ona göre kullan bence
SuleDoruk Sevvalkeles79 bilmiyorum ki 😑 benim kullandığım sadecee folik değil. İçinde Omega, D vitamini, a vitamini vs bir sürü vitamin var
Ummugulsum_44 Nursnr1 evet geçen hesapladım 3. Ayımda ilaçta bitiyor ama bir tane içmeyi unytmuşum bir tane artacak sanırım sonra ne içicez yine belli süre bir ilaçmı olacak
Zynpaltnds Sevvalkeles79 bazı folikasitlerin yüzdesi fazla olduğundan yarim diyorlarmış o yüzden olabilir canım geçen bi yerde okumuştum