Didi6 Senam19 Balım güzel. 🌸 Derin dalga geçilmeye daha musait bir isim bence. Defne ismini ise hiç sevmem. https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/defne-isminin-gercek-anlam-ne-dinen.html?m=1
Senam19 belguzar_123 Anne18 niliyy derinsuduru Ergluhilal Ipek86 Thanim Didi6 GulsunA Zhre Ncyncy Fidan3594 BirVeraAnnesi35 Busrarda_23 Hasisinmelegi Bahar_worlds Emin_e Meleyke97 YeterK gulsenkonakli Minikkkuzummm defne55 Meowduman Tavsiye ve görüşleriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim arkadaşlar 🥰❣️💕 Farklı isim önerisi olanlar paylaşırsa hiç hayır demem kız annelerimizede fikir olur anladığım kadarıyla balım olmaz🤪 tam düşündüğüm gibi okul döneminde erkek arkadaşlarına alay konusu olabilir 🙄 defne derin güzel fakat kız ismine karar vermek neden bukadar zorsa kız anneleri bilir 🤭🙈 farklı isim önerileri paylaşabiliriz hiç hayır demem🥰💕
Senam19 Anne18 alya ismini bende çok istedim ama ben doğum yapana kadar doğum yapanlar hep alya koydu neredeyse baktığım heryer alya tiksinti geldi artık beğeniyorum ama vazgeçtim gibide 😊 Ama deren alya çok hoş olmuş sağlıkla doğsun🥰
Senam19 Anne18 Rabbim isteyen düşmanın kucağını bile boş bırakmasın hayırlısıyla nasip etsin rabbim sizede🤲💕
gulsenkonakli Senam19 biz düne kadar Mevsim koymayı düşünüyorduk adını, bugün Leyla ‘ ya karar verdik😬 gerçekten zor😂
niliyy Bence derin defne ikisi çok uyumlu değil. Tek basına daha anlamlılar. Bende defne koymayı düşünüyorum ya da defne lina da olabilir ama lina da kararsızın ☺️