Senam19 Kızlar kızım olacağını öğrendim balım ismi çok hoşma gitti ama büyüdüğünde arkadaşları dalga geçermi diye bi acaba diyorum eşimde defne ismini beğeniyor derinde yanına yakışıyor diye koyduk sizce balımmı /defne derinmi 🤔
gulsenkonakli Senam19 balım koymazdım ben. Sonraki m eki aitlik bildiryor. Sanki her seslenenin balıymış gibi. Kim balım dese onunmuş gibi. Defne derin😊🌼
Senam19 belguzar_123 Anne18 niliyy derinsuduru Ergluhilal Ipek86 Thanim Didi6 GulsunA Zhre Ncyncy Fidan3594 BirVeraAnnesi35 Busrarda_23 Hasisinmelegi Bahar_worlds Emin_e Meleyke97 YeterK gulsenkonakli Minikkkuzummm defne55 Meowduman Tavsiye ve görüşleriniz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim arkadaşlar 🥰❣️💕 Farklı isim önerisi olanlar paylaşırsa hiç hayır demem kız annelerimizede fikir olur anladığım kadarıyla balım olmaz🤪 tam düşündüğüm gibi okul döneminde erkek arkadaşlarına alay konusu olabilir 🙄 defne derin güzel fakat kız ismine karar vermek neden bukadar zorsa kız anneleri bilir 🤭🙈 farklı isim önerileri paylaşabiliriz hiç hayır demem🥰💕
Hasisinmelegi Balım diye arkadaşım vardı lisede tüm erkeklerin dilindeydi ismi kötü bir şekilde söylüyorlardı ismini
Senam19 Anne18 alya ismini bende çok istedim ama ben doğum yapana kadar doğum yapanlar hep alya koydu neredeyse baktığım heryer alya tiksinti geldi artık beğeniyorum ama vazgeçtim gibide 😊 Ama deren alya çok hoş olmuş sağlıkla doğsun🥰
GulsunA Senam19 Tek Defne yada tek Derin bence 🌸 Balim hic istemezdim, ilerde butun erkekler kizima balim diye seslencekler 🤣