Sunagunes Kumsalinannesii canim o 10 gunu her ay alabil Nazli_Deniz ilk ucretsiz izin al sonra raporlarla gecistir canim
Tuuce7 Nazli_Deniz Haklısın Anlayan yoktur. Zor oluyor biliyorum :( Bizimkiler yine de fena değiller ama maaş zammı falan yapmazlar 50 lira Ocak ayında gider bu diye