Nazli_Deniz bizde arastırdık toplu ödeme dedikleri 6 bin küsür miktar oda 8 hafta doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra izin oluyor ya , doğumdan önce rapor bitiminde yarısını doğumdan sonra rapor bitince de kalanını ödüyorlarmış.
Çocuk parası ilk çocukta 300 ikincide 400 TL alıyorsun bide süt parası 100 küsür alıyorsun. Ve doğumdan sonra iznin bitince çalışırsan 2 ay yarım gün çalışma hakkın var
Ve doğum iznine çıkana kadar bir saat eksik Çalışıyorsun ve doğumdan sonra emzirmek için günlük saat izni veriyorlar 1 mi 2 mi onu tam bilmiyorum sen yinede 170 i ara sor 🙏